normal by definition confirming to a standard; usual, typical or expected

Thursday 3 July 2008

The new in thing

I have a new in thing, craze fro squash...last week went for try out session with k red but have to borrow the racket.

Azrul aka boboy(k red, tuko ler nama nie, tak sajak ler), was kind enough to purchase the squash racket for me. You can read all about it in his blog...

Buat baik dibalas baik so, I let him pose with my new racket yang I pun belum rasmikan...
Ok ler, part of a community service...and my gratitude to him kan...

6 normalies:

lilRed Farah said...

errrr perlu ye pose aksi gitu??????? look so boboy! nyiahhahhahaha

azrul izwan said...

wah! hebat!

Anonymous said...

hokey ler aku tukar

kali ni jangan komplen2 dah

siot je farah - look so boboy katanya!

Liza said...

lil^red - ada ketikanyer perlu...hiks...

azrul - wah! memang hebat!

ahkak led - atas permintaan ramai(padahal 3 org jer) sila tukar dan inform yer...

azrul izwan said...

since it's ME you people are talking about..can i just be Lurza kalo nk PnC pun? errr..bole kan bole kan?? (wpun i redha dgn pemberian Ilahi..ceewah!)

AK said...

erk... to pose ke hapa??
ke candid??? huhuhuhu